ЗАМЯНА

Доставката се поема от страна на клиента.

Процедура:
Моля, свържете се с нас на 0879594422 / sales@voodootech.bg  и колегите ни ще се радват да организират замяната за вас.
Трябва да занесете пратката до най-близкия желан от вас куриерски офис. И да я изпратите до адрес  гр. Благоевград, жк. Еленово, ул. Атон №8 ,  ТЕЛЕФОН - 0879594422 .

Това е всичко.

Когато получим артикула, ние ще изпратим новия артикул за вас.
Моля, опаковайте пратката с оригиналната й опаковка с цел предпазването й от замърсяване или повреждане по време на доставката.

ВРЪЩАНЕ   

Доставката се поема от страна на клиента.

Процедура:
Моля, свържете се с нас на 0879594422 / sales@voodootech.bg  и колегите ни ще се радват да организират замяната за вас.

Трябва да занесете пратката до най-близката куриерска компания по ваш избор. И да я изпратите като КУРИЕРСКА ПРАТКА  до ВУДУТЕК ООД, гр. Благоевград, жк. Еленово, ул. Атон №8, ТЕЛЕФОН – 0879594422

Това е всичко.

Сумата ви ще бъде възстановена по банков път. Такса наложен платеж ще бъде заменена с банкова такса за обработка на връщането - 1 лв.

Потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на получаването й. За целта прoдуктът трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на продукта. След проверка  в  срок от 40 работни дни се възстановява сумата на купувача или до 20 работни дни се заменя продукта. При несъответствие с условията, продуктът се връща на купувача, който поема всички транспортни разходи.Транспортните разходи по замяната или връщането са за сметка на купувача, освен ако не е установен дефект по артикула

За замяна/връщаме искаме от вас няколко неща:

1.Замяната или рекламацията се случат в 14 дневен срок от датата на получаване на пратката.
2.Продукти подлежащи на връщане или замяна са тези, които не са преминали никаква обработка
3.Продуктът трябва да бъде върнат на адреса на фирмата като към него  трябва да бъде приложено доказателство за покупката (касова бележка, фактура) и попълнен формуляр за връщане/замяна.
4. Бланката трябва да е коректно и четливо попълнена

МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС; ТРЯБВА ДА ОБРАБОТИМ ПРАТКАТА ВИ ПРЕДИ ДА ПРЕДПРИЕМЕТЕ КАКВИТО И ДА Е ДЕЙСТВИЯ С НЕЯ, В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ НЯМА КАК ДА СМЕ ЗАПОЗНАТИ С КОНКРЕТНИТЕ ВИ ДЕТАИЛИ.

МОЛЯ, СЛЕДВАЙТЕ ТОЧНО ИЗПРАТЕНИТЕ ОТ НАС УКАЗАНИЯ, ЗА ДА МОЖЕ ДА ОСВОБОДИМ ПРАТКАТА ВИ ВЪЗМОЖНО НАЙ-БЪРЗО И ВИЕ ДА ПОЛУЧИТЕ НОВИЯ АРТИКУЛ ИЛИ ЗАПЛАТЕНАТА ОТ ВАС СУМА ОБРАТНО. ДОСЕГА НЕ СМЕ ОТКАЗАЛИ ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА НИТО ЕДИН НАШ КЛИЕНТ. НАШИТЕ АДМИНИСТРАТОРИ ЩЕ СЕ РАДВАТ ДА ВИ АСИСТИРАТ.

НЕ ПРИЕМАМЕ ПРАТКИ ИЗПРАТЕНИ КАТО СТАНДАРТНИ КУРИЕРСКИ УСЛУГИ ЗА НАША СМЕТКА.